matematika vezetőtanár
12.A (osztályterem, órarend)
kelemen.kiss.ilona@apaczai.elte.hu
kki@apaczai.elte.hu
411-6500/3349
Segítünk Önnek! A cellákban megjelenik az osztály vagy csoport azonosítója, alatta pedig az óra helyszíne. A helyszín fölé mozgatva az egeret vagy rákoppintva további információkat kaphat a helyszínről. Az órarendek összehasonlítása céljából azokat meg tudja nyitni felugró kis ablakban, ha a linkre kattint az órarend alatt.
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | |
---|---|---|---|---|---|
1. | |
12.A mt(h) 328. |
|
|
|
2. | |
12.A mt(m) 328. |
12.A mt(m) 328. |
|
|
3. | |
12.B mt 418. |
12.A mt(h) 328. |
|
|
4. | |
12.B mt 418. |
12.A mt(h) 328. |
|
|
5. | |
|
|
|
|
6. | 12.A mt(m) 328. |
|
|
|
12.A mt(m) 328. |
7. | 12.A mt(h) 328. |
|
|
|
12.A mt(m) 328. |
8. | H3 |
|
|
|
12.B mt 418. |
Fizika tagozatos gimnazista Sárospatakon, matematika-fizika szakos egyetemi hallgató Debrecenben voltam.
Tanári pályámat Debrecenben kezdtem, majd 1989-től Békéscsabán tanítottam a Kemény Gábor Szakközépiskolában. 1995-től 2012-ig a Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium tantestületét erősítettem, ahol főképp matematikát tanítottam a gimnáziumi évfolyamokon, s emellett folyamatosan láttam el munkaközösség vezetői és osztályfőnöki feladatokat.
Az Apáczai gimnáziumba a 2012 őszén kerültem, ahol jelenleg osztályfőnökként, matematikatanárként, vezetőtanárként, mesterpedagógusként végzem feladataimat.
Érettségi vizsgákon rendszeresen kapok megbízást vizsgaelnöki, kérdező tanári, javítótanári, javításvezetői feladatokra. A tanítás mellett vezető szaktanácsadói feladatokat, pedagógiai szakértői feladatokat és tananyagfejlesztést végzek a POK, a Kormányhivatal, és az Oktatási Hivatal felkérésére.
A matematika tantárgy tanítása során elsődleges feladatomnak tartom, hogy tanítványaimmal megkedveltessem a számok izgalmas világát, bevezessem diákjaimat a természettudományok rejtelmeibe,
valamint eszközt adjak kezükbe azok megismerésére.
Mindenekfölött az a cél vezérel, hogy diákjaim képesek legyenek problémákat felvetni,
megfogalmazni és tudjanak akár többféle utat elsajátítani, majd bejárni a megoldás érdekében. Szeretném elérni,
hogy a tanulók tudjanak kapcsolatot teremteni a különböző tudományterületek között, hogy tudjanak komplex egészként kezelni egy adódó problémát.
Fontosnak tartom, hogy a diákok jól használható tudáshoz jussanak, ugyanakkor a rendszeres órai és otthoni feladatok elvégzése kapcsán fejlődjön problémalátásuk és önálló problémamegoldó készségük,
és nevelje őket a matematika fegyelmezett és kitartó figyelemre, fegyelemre, lényeglátásra, kreativitásra.